Atro-Phex
باشگاه کاراته امیر سر لشکر شهید علی احمدلو استان قم Karate clubs in the Major Jeneral martyr Ali Ahmadloo Qom Province

محقق : مسعود احمدلو

Atro-Phex


در مورد اين محصول هم اشاره به اين مهم را ضروري مي دانيم که اولا پرداختن به اين محصول به معني تاييد تام و تمام تمامي ادعاهاي کمپاني توليد کننده نبوده و در ثاني به معني تطابق نمونه هاي موجود در بازار با نمونه هاي واقعي و اصل اين مکمل نيست.
افزايش انرژي و کنترل وزن
اولين جمله اي که توليد کننده در مورد اين مکمل بيان کرده است افزايش محسوس انرژي و صد البته کنترل وزن بوده است و معمولا اولين جمله اي که توليد کنندگان در مورد مکمل هاي توليدي خود بيان مي کنند گوياي ماهيت آن چيزي است که عرضه مي شود.
خلق و خو و انرژي
در ادامه کمپاني به اثراتي از قبيل بهبود خلق و خو که اين روزها که مردم حال و حوصله درست و درموني ندارند و همين مسئله نيز امر مهمي شده است اشاره کرده و افزايش انرژي براي پرداختن به تمرين و اثرات گرمازايي و چربي سوزي و اثرات مشابه را نيز از تاثيرات اين مکمل در بدن دانسته و اين تاثيرات را در تاريخ مکمل سازي بي نظر دانسته است که صد البته در مورد اين ادعاي آخري بايد اشاره به تجاري بازي و بازار گرمي نيز کرد.
تاثيرات گرمازايي
گفته مي شود که اين مکمل تاثيرات گرمازايي شديد داشته و مستقبما به لايه هاي دروني چربي در بدن حمله کرده و اين چربي ها را تشويق به سوختن مي کند.
نکته
صد البته اين کمپاني ادعا مي کند که اين مکمل اين لايه چربي ها را نابود مي کند ولي درست مسئله اين است که شايد اين چربي ها را تشويق به سوختن بکند چرا که چربي سوز اصولا وجود خارجي ندارد و حتي قوي ترين چربي سوزهايي که در قالب مکمل توليد مي شوند نيز کاري جز تشويق بدن به چربي سوزي از خود ساطع نمي کنند و اين در حقيقت رژيم هاي غذايي و تمرينات هوازي است که چربي ها را مي سوزاند.
مهار اشتها
در مورد اين مکمل همچنين گفته مي شود که مکملي مناسب براي مهار اشتها خواهد بود و حتما مي دانيد که مهار اشتها براي دوره هاي چربي سوزي از اهم مسائل خواهد بود.
در اغلب موارد چربي سوزهاي موجود در بازار که من خود نيز سابقه مصرف اين جربي سوزها را دارم بيشتر از اينکه اشتها را مهار کنند به تشديد اشتها نيز ختم مي شوند به گونه اي که پس از خوردن اين مکمل ها افزايش محسوس اشتها رخ مي دهد ولي اين کمپاني ادعا کرده است که اين چري سوز علاوه بر تشديد چربي سوزي به مهار اشتها نيز کمک مي کند.
بهبود خلق و خو
در مورد اينکه مکمل هاي چربي سوز و مخصوصا اين مکمل در بهبود خلق و خو موثر مي شود اين مسئله را تا حدود زيادي مي توان قرين با واقعيت دانست چرا که بالا رفتن ميزان انرژي موجود در بدن که در نتيجه تبديل شدن چربي ها به انرژي رخ مي دهد واقعا به بهبود خلق و خو کمک کرده و ميزان تحمل بدن در برابر تمرينات سنگين را نيز افزايش مي دهد.
آب زير پوستي
توليد کننده اين مکمل در مورد دفع آب زير پوست در نتيجه مصرف اين مکمل نيز اکيدا تاکيد کمي کند و اعلام مي کند که با مصرف اين مکمل آب زايد بدن و آب زير پوست که به شل شدن بدن ختم مي شود نيز دفع مي شود و بدن نماي بهتري پيدا مي کند.
حتما مي دانيد که براي رسيدن به نماي بدني شکيل و در خور تحسين علاوه بر زدودن چربي هاي زايد بايد آب زايد بدن را نيز دفع کرد تا کات و نماي کلي عضلات نمايان شوند و اين مکمل گفته مي شود که به اين مسئله نيز کمک مي کند.
نکته
گفته مي شود که اين محصول پس از آزمايشات اوليه و پس از توليد نمونه هاي آزمايش و پس از تست زدن اين نمونه ها بر روي افراد توليد شده است و اثرات قابل قبولي خواهد داشت.
مديريت وزن
از اين مکمل علاوه بر اينکه در دوره هاي کات مي توان براي تشديد چربي سوزي استفاده کرد همچنين در دوره هاي غير کات هم مي توان براي مديريت وزن و براي جلوگيري از انباشته شدن چربي زايد و براي بهبود خلق و براي افزايش سطح انرژي مي توان بهره برد.
آتروفي آديپوز و افزايش انرژي
آديپوز به بافت هاي چربي زايدي اطلاق مي شود که در خلال سال ها چر خوري و کم تحرکي در بدن انباشته شده و اين چنين نماي زشتي به بدن مي دهد.
گوشه اي از اثرات اين مکمل به اين مهم يعني آتروفي و از بين بردن همين آديپوز ها اختصاص داده شده است به اين معني که به تشديد چربي سوزي کمک کرده و بافتهاي چربي زايد را از بدن زدوده و سلوليت را به نوعي مي توان گفت که از بينن مي برد.
همچنين گفته مي شود که اين مکمل همزمان با تبديل کردن بافت هاي چربي به انرژي کالري زيادي در بدن توليد کرده و بدن از سويي داغ شده و از سوي ديگر با افزايش محسوس انرزي نيز غافلگير مي شود.
bsn-atro-phex.jpg

اين افزايش محسوس سطح انرژي را من خود به عينه در اثر مصرف اين محصول و ديگر محصولات چربي سوزي که واقعا موثر هستند ديده و تجربه کرده ام به نوعي که گاه از اين مکمل ها صرفا براي افزايش سطح انرژي قبل از تمرين استفاده مي کنم.
بهبود خلق و خو و روحيه
گفته مي شود که اين مکمل علاوه بر ديگر ترکيبات مقاديري آنتي اکسيدان نيز با خود دارد و ورود اين مواد به درون بدن نيز به بهبود خلق و خو و تقويت روحيه ختم مي شود و گفته مي شود که اين ترکيبات روند طبيعي پيري را به تاخير مي اندازد.
Aqua-Retic
اين نوشته و اين عبارت اشاره به دفع دشدن آب زايد از بدن دارد که در اغلب موارد اين آب زايد را با استفاده از داروهاي مدر که صد البته تا حدود زيادي پر عارضه و خطر از ظاهر شده اند دفع مي کنيم و در برخي موارد هم استفاده از حمام سوناي خشک براي اين منظور توصيه مي شود.
زماني که با اقامت در سوناي خشک آب زايد بدن را موقتا دفع مي کنيد از يک سو با کاهش محسوس وزن زايد مواجه شده و از سويي ديگر با تشديد محسوس کات نيز متحير مي شويد ولي حيف و صد حيف که اين حالات گذرا بوده و با مصرف آب دوباره به حالت اول باز مي گردد.
اين مکمل ادعا مي شود که اين آب زايد را بدون اينکه خطرات داروهاي مدر را با خود داشته باشد دفع مي کند و دفع اين آب زايد هم اثراتي به غايت تحسين برانگيز در پي خواهد داشت.
انسولين و مديريت وزن
شايد از مهم ترين اثراتي که اين مکمل دارد مي توان به مبحث انسولين و مديريت وزن اشاره کرد به اين معني که ادعا مي شود مصرف اين مکمل تري گليسريد و قند و کلسترول خون را در حد و اندازه هاي نرمال نگه مي دارد و از سوي با تاثيري که بر هورمون لپتين دارد وزن را در حد و اندازه هاي ايده ال نگه مي دارد.
تقويت تيروئيد
افزايش 5 درصدي متابوليسم در اثر مصرف اين مکمل ديده مي شود به اين معني که اين مکمل با تشديد فعاليت تيروئيد و با افزايش ترشح هورمون هاي تيروئيد موفق به اين اثر مي شود.
افزايش دماي بدن نيز در نتيجه اين اثر ديده مي شود و حتما مي دانيد که هورمون هاي تيروئيد از چربي سوز ترين هورمون هاي بدن هستند به اين معني که افزايش ترشح اين هورمون ها که در برخي موارد افراد از نمونه هاي سنتتيک و دارويي آنها استفاده مي کنند شديدا به گرم شدن بدن و تشديد چربي سوزي ختم مي شود.
فرم دارويي
اين ترکيب به صورت کپسول تهيه شده و در بسته بندي هاي 98 تايي عرضه مي شود و هر سروينگ از آن نيز شامل يک کپسول مي شود. در ترکيب اين مکمل علاوه بر موارد ياد شده مقاديري ويتامين هاي B6 و B9 نيز اضافه شده است.
دستور مصرف
براي تست زدن تحمل و واکنش بدن در برابر اين مکمل يک کپسول از آن را 30 الي 45 دقيقه پيش از صبحانه ميل مي کنيد و يک کپسول ديگر را نيز 30 الي 45 دقيقه قبل از وعده غذايي ديگر که در حدود 4 الي 5 ساعت با وعده صبحانه تفاوت زماني داشته باشد ميل مي کنيد و توجه داشته باشيد که در هر دو مورد بايد معده شما خالي باشد.
در صورتي که بدن شما به خوبي به اين مکمل واکنش نشان داده و در برابر آن حساسيت منفي نشان نداد مي توانيد با رعايت احتياط دز مصرف را کمي زيادتر نيز بکنيد.
هشدار
مصرف اين مکمل و مصرف و هر گونه چربي سوز ديگر در دوران بارداري و شير دهي براي بانوان ممنوع است و همچنين مصرف اين چربي سوز نيز همانند ديگر چربي سوزها براي افراد زير 18 سال توصيه نمي شود.

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: سه شنبه 2 آبان 1391برچسب:Atro-Phex ,ایزوله دایماتیز,ISO,100,پروتئین,Mass XXplosion ,مکمل بدنسازی,مکمل ورزشی,پروتئین بدنسازی,کراتین,کربوهیدرات,کربو,پرورش اندام,تستوسترون,گلوکوکورتیکوئیدها,نسبت تستوسترون به کورتیزول,هورمون استروئیدی,کورتیزول,گنادوتروپین,مقالات ورزشی,مقالات تخصصی,مقالات عمومی,مقاله,تحقیق,احمدلو,مسعود احمدلو,باشگاه احمدلو,باشگاه کاراته,کاراته,کاراته قم,کاراته استان قم,سنسی احمدلو,سنسی مسعود احمدلو,برترین مربی,مربی برتر,مکملهاي غذايي,چربي سوزي,کبد,گلوتامين,پروتئين,آمينو اسيد,آنتي کاتابوليک,اکسيداسيون,استقامت بدني,تقويت سيتم ايمني بدن,تشديد سنتز پروتئين در عضلات,ريکاوري,rda,قدرت مکمل,چربي سوزي,پروتئين,آنابوليسم,رژيم,فنيل افرين,لوسين,ليزين,متيونين,چربي سوزي,هيستيدين,والين,کاتابوليسم,گلوتامين,گلوتاميک اسيد,گليسين,پرولين,آلانين,آمينو,آرژي نين,آسپارتيک اسيد,اورني تين,ايزولوسين,تيروزين,تائورين,ترونين,تري پپتيد,تريپتوفان,سيس تين,سيس تئين,سرين,شاخه اي,,, ,
ارسال توسط محمد احمدلو
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 1960
بازدید کل : 642323
تعداد مطالب : 645
تعداد نظرات : 58
تعداد آنلاین : 1


استخاره با قرآن
استخاره با قرآن







اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

دريافت كد دعاي فرج

Google



در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جستجوگر گوگل